неділю, 15 березня 2015 р.

Подяка

Сьогодні  на першій шпальті будь-якої книги ми можемо побачити безліч слів подяки — редакторам, коректорам, експертам тощо.
Мені хотілося б також подякувати всім тим людям, які оточують мене, вплинули тим чи іншим чином на формування моєї особистості та становлення мене як педагога.
В першу чергу, я хочу подякувати моїм батькам за терпіння, наполегливість, за підтримку в усіх починаннях, а також за те, що вони завжди вірять у мій успіх та виключну талановитість. Моєму татові - за те, що він був моїм першим вчителем англійської мови. і моїй мамі за те, що вона була, є і завжди залишатиметься моїм найкращим другом і вчителем життя.
Я хочу подякувати своєму сину, Олежику, за те, що він — найголовніший стимул у моєму житті, який мотивуює, змушує рухатись уперед до перемоги.
Я дякую своєму чоловікові, який своїм терпінням та витриманістю створює чудовий баланс моїй гіперактивності та надмірній емоційності.
Особлива подяка Андрію Васильовичу, який є талановитим шоу-меном, піарщиком, організатором, каталізатором, художником, який розмальовує людські життя в  усіх кольори веселки, а також, чарівником, за сумісництвом, тому що він доказав мені, що мрії збуваються.
Я дякую всім вчителям, які були у моєму житті, тому що ці люди навчали мене не лише окремих предметів, але й надавали уроки життя.
Я дякую всім своїм вчителям англійської мови — Галині Іванівні Агузєєвій, Надії Іванівні Ромашовій, Наталії Юріївні Педос, а найголовніше — Шуляк Валентивні Василівні, яка своїм прикладом наштовхнула мене не вибір майбутньої професії.
Я щиро вдячна усім викладачам факультету іноземних мов за знання та досвід. Окрему подяку хочеться висловити Тамарі Володимирівні Глазуновій, яка пробудила у мені кохання до методики викладання іноземних мов, та Неліні Болеславівні Хамській за те, що дала поштовх до оволодіння педагогічною майстерністю, Світлані Григорівні Ремовський за мою впевненість у своїх силах як вчителя та Олександру Олександровичу Петрову за те, що я все-таки знаю німецьку мову.
Я дякую пану Тому Фолей, який невтомно шліфує мою англійську мову ось вже протягом багатьох років.
Щирий і низький уклін Вам, шановні і любі)

Немає коментарів:

Дописати коментар